U slučaju da Vam paket ne bude isporučen zato što niste bili na adresi u vreme isporuke ili ga niste podigli u dogledno vreme na mestu preuzimanja (npr. u pošti), paket će biti automatski vraćen pošiljaocu (SZOR ZIGGY). U tom slučaju će Vam biti vraćen novac u iznosu obuće koju ste kupili, ali bez naknade za poštanske troškove koje ste platili ili eventualne dodatne troškove koje smo platili prilikom povrata paketa iz inostranstva (poštarina, carinske usluge i sl.). Isto važi i u slučaju da odbijete da primite paket.
U slučaju da ste kupili artikal ili veličinu koji Vam ne odgovara, moguće je vratiti isti. Troškove dostave snosite Vi. Potrebno je adresirati paket na SZOR ZIGGY, Požeška 108, Beograd, Srbija, tel. +381113546916. Povrat je moguće izvršiti u roku od 14 dana od datuma prijema paketa. Pre povrata ste dužni da nas obavestite o tome putem mejla na info@ziggy.rs. Kada primimo Vaš paket i utvrdimo da je obuća u prvobitnom stanju u kakvom je bila poslata i da nije nošena, novac će Vam biti vraćen, bez troškova prvobitne poštarine. Ukoliko ste platili pouzećem, novac će Vam biti uplaćen na račun u banci koji ćete navesti u formularu koji možete pronaći ovde. Dužni ste da nam dostavite formular prilikom odustajnja od kupovine. Ukoliko ste platili karticom, povraćaj novca je moguć samo tim putem, umanjen za troškove prve poštarine.
U slučaju reklamacije, molimo Vas da nas o tome obavestite putem mejla na info@ziggy.rs sa fotografijama koje dokazuju nedostatak. Potrudićemo se da Vam na najbolji mogući način izađemo u susret i otklonimo eventualni nedostatak.
Reklamacioni formular koji ćete popuniti i poslati nam zajedno sa proizvodom možete pronaći ovde. Ukrasi na modelima, kao i drugi pokretni elementi kao što su pertle, šnale i drugi detalji ne podležu reklamaciji. Isto važi za eventualno puštanje boje kože koje ne zavisi od kože već od hemijskog sastava znoja osobe koja nosi modele. Takođe, mehanička oštećenja koja su rezultat nošenja i korišćenja proizvoda nisu osnov za reklamaciju. Svi naši modeli su izrađeni od prirodne kože, a kožna obuća je namenjena za suvo vreme.
U slučaju vraćanja robe i povraćaja sredstava kupcu koji je prethodno platio nekom od platnih kartica, delimično ili u celosti, a bez obzira na razlog vraćanja, SZOR je u obavezi da povraćaj vrši isključivo preko VISA, EC/MC i Maestro metoda plaćanja, što znači da će banka na zahtev prodavca obaviti povraćaj sredstava na račun korisnika kartice. Troškovi poštarine neće biti vraćeni. Za modele rađene po specijalnoj porudžbini kao i za modele iz limitiranih serija nije moguće zahtevati povrat novca kao ni zamenu.